.

.

.

.
HOT ITEM - Pewangi Kereta / RM1.20 @ RM2 @ RM2.90 / 5ml / whatsapp 0176760983 utk info lanjut

.

.
Bau Pewangi Kereta paling laris!

.

.
Isian semula/Refill Pewangi Kereta/Rumah / 250ml / 40 Jenis bau / Whatsapp utk harga murah

.

.

.

.
Instagram: pewangi7

.

.

.

.
Pewangi Kereta/Rumah - Pandan

.

.
RM1.70

.

.
Pewangi Badan / 2ml / RM1 / Pelbagai jenis wangian & Kasturi Kijang

.

.
Minyak Wangi 100ml

.

.

.

.
RM2

.

.

.

.
Spray 30ml

MYDIN

MYDIN telah diasaskan pada tahun 1918 oleh Gulam Husen Jamal, bapa kepada Mydin Mohamed di Pulau Pinang. Perniagaan penjaja pertama telah dimulakan pada tahun 1940. Walau bagaimanapun, kedai itu terbakar akibat Perang Dunia II dan keluarga itu hilang segala-galanya. Tetapi dengan keazaman yang kuat, ketabahan dan iman telah membuat anak-anaknya, Mydin Mohamed, untuk meneruskan perdagangan daripada pemborongan.

Pada tahun 1957, beliau membuka kedai pertamanya yang merupakan kedai kayu kecil bernama Syarikat Mydin Mohamed di Jalan Tok Hakim, Kota Bharu, Kelantan dengan menjual mainan dan barangan am dengan wang hasil titik peluh sendiri. Dengan bantuan anak-anak lelaki yang terdekat, perniagaan menyebar operasinya ke Kuala Terengganu pada tahun 1979 dan kemudian membuat kehadiran mereka di Lembah Klang di Jalan Masjid India pada tahun 1989. Sejak itu MYDIN telah berkembang dengan mantap. Dengan visi untuk menjadi pengedar terkemuka di dunia yang berdaya saing halal-barangan dan perkhidmatan di Malaysia, ia kini dikenali sebagai MYDIN Mohamed Holdings Berhad.

Pada tahun 2011, MYDIN, bersama-sama dengan pasar raya besar utama lain seperti Tesco dan Carrefour telah mengambil bahagian dalam program TUKAR di bawah Program Transformasi Ekonomi. Program ini bertujuan untuk mengubah 100 kedai runcit terpilih ke dalam kedai stesen mini moden. Syarikat bertanggungjawab untuk melatih kedai-kedai dan menyediakan bantuan selepas mengubah kedai stesen mini bersama-sama dengan Tesco. Pada bulan Julai 2013, MYDIN kemudian menceburi peruncitan mewah dengan pembukaan outlet Groceria SAM pertama di Paragon Gurney di Pulau Pinang pada Julai 2013. SAM bermaksud Saya Anak Malaysia.

Pada Januari 2015, terdapat 267 cawangan di seluruh negara termasuk 18 pasar raya besar, 16 emporium, 3 bazar, 47 mini-mart yang beroperasi sebagai MyMydin, 8 kedai serbaneka yang beroperasi sebagai MyMart dan 6 cawangan francais beroperasi sebagai Mydin Mart, kedai runcit 5 premium dikenali sebagai Groceria SAM, 2 kedai premium F&B dikenali sebagai Deli SAM dan 162 kedai Rakyat 1Malaysia (KR1M)

.

.